Benvolgudes famílies,
Per a les properes dues setmanes anem a provar a començar la unitat 4. Amb les feines realitzades fins ara en relació a la unitat 3, aquesta es dóna per finalitzada. Les següents activitats que proposaré seguiran en la mateixa línia de les anteriors. Es tractaran d'unes activitats guiades perquè els nins i nines les puguin entendre i seguir fàcilment.
ACTIVITATS:
Vocabulary
A la llibreta s'ha de copiar la informació que apareix a la següent imatge. Es tracta d'un "picture dictionary" sobre alguns aliments. Els dibuixos s'han de pintar i escriure la paraula. Només heu de copiar la paraula en lletra lligada i la seva traducció. També vos penjo una imatge del Pupils Book on apareix aquest nou vocabulary.
Grammar
A la llibreta s'ha de copiar la informació que apareix a la següent imatge. Es tracta de l'esquema gramatical del ver CAN. En aquesta unitat, el verb CAN, s'utilitza per fer peticions. A continuació veureu exemples en relació a frases afirmativas, negatives i interrogatives i les seves corresponents traduccions. Aquesta informació ens serà útil si volem anar a un supermercat a comprar o a un restaurant per demanar que ens serveixin aliments. Una cosa més, alhora de copiar aquesta informació per favor, utilitzau diferents colors de bolígrafs per diferenciar els diferents tipus de frases que apareixen.
Una cosa crisis es partes fregides o Patatilles
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaCRISPS és la patatilla i CHIPS són les patates fregides. Un saludo!
ResponEliminaOK
ResponEliminaHello Maura
ResponEliminaSoc Arnau
Tenc un dubte,el diàleg de la página que diu lesson 3 d'el pupil's book s' ha de copiar??🤔
Hello Arnau!
ResponEliminaNo, no s'ha de copiar el diàleg. Només l'esquema que fet jo a mà.
Salutacions!